Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4080471408   Els projectes d'investigació com a millora de la pràctica docent
2019-2020   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   17/10/2019 - 30/6/2020 (15 hores) de h a h
   ESC Sant Esteve
   Prat de la Riba, s/n (Castellar del Vallès) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
  
   "Activitat passada a format virtual, Instrucció 3/2020, de 13 de març, COVID19"
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019
  
Descripció i   Metodologia:   Continuïtat del treball inciat sobre el treball per projectes i/o les investigacions i reerques
  
Objectius   -Treball sobre la documentació dels projectes
-Compartir els projectes d'investigació per millorar la pràctica docent
-Orientar al professorat, per nivells, per cicles i en claustre
-Avançar en el procés de l’avaluació

  
Continguts   -Tractament de la informació: webs, blogs, vídeos, visites d'experts (famílies i externs) ...
-Motivació: aportar, cercar, comprovar, fer hipòtesis, ...
-Aprofundiment de les competències bàsiques
-Avaluació com a regulació de l'aprenentatge
-Xarxes d'idees
-Experimentació i manipulació com aspectes importants per assolir els aprenentatges.
-Elaborar amb els infants les xarxes de relació dels projectes
  
Formador/a   Carme Pablo
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
- D'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
  
E-mail   crp-castellar@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent